jueves, 29 de noviembre de 2012

Adinekoek eta Internet

EUSTATek emandako datuen arabera, 50 urtetik gorako biztanleriak EAEko biztanleria osoaren ia %33 osatzen du, eta zifra hori handitu egingo da hurrengo urteotan, bizi itxaropenak izandako gorakadaren eta gure gizartea gero eta zaharragoa izatearen eraginez.

Teknologia berrien asimilazioa oso azkarra da eta aldaketa nabaria ekarri du, gizakiok komunikazioarekin ditugun harremanetara; hala ere, bai ezagupenik ezaren edo bai belaunaldi bakoitzaren kultur desberdintasunaren ondorioz, hirugarren adinak informazioaren gizartetik baztertuta gelditzeko arriskua dauka.

 
Heziketa iraunkorra izan behar da bizitza osoan, eta, horrenbestez, hirugarren adina ez da albo batera
 utzi behar; errealitate horretaz ondo jabetzen garenez, adineko pertsonen esku jarri nahi dugu
teknologia berrien erabilera, gero eta pertsona kopuru handiagoak erabilitako baliabidea baita.


Hortaz, adineko pertsonei estrategiak planifikatzeko, interes berriak sustatzeko, jarduera berriak
garatzeko, jarduera fisikoa zein burukoa bultzatzeko eta astialdia betetzeko laguntza eman behar
diegu. Halako adinetan, garrantzitsuena ikaskuntza esperientziak eskaintzea eta inguru aberatsa
nahiz sustagarria mantentzea da.

Astialdirik handiena duen taldea adineko pertsonena dela kontuan hartuta, orain arte ukitu gabeko
helburu berriak eta erakargarriak bilatu behar dira. Proiektu honen bitartez, halako pertsonen kezkei
erantzuna eman eta, gainera, euren astialdia betetzeko nahiz autoestimua handitzeko modu
berria aurkituko dugu. Adineko pertsonek gauza ezezagunei beldur dietela ikusi dugu, eta,
segurutik, baliabide berriok erabiltzeko gaitasunik ez dutela uste izango dute; horrenbestez, gure iritziz,
teknologiaren arloko hezkuntza ondo justifikatuta dago. Gazteek mundu horretan sartzeko duten
erraztasuna, berriz, belaunaldien arteko urruntzearen adierazlea izan daiteke: adineko
pertsonak Internetera hurbiltzeko proiektu hau gazteen eta zaharren arteko harremanak hobetzeko ate irekia izan daiteke.

 


 






No hay comentarios:

Publicar un comentario